Min nya kamera.

JULAFTON var as mysigt, och jag fick min efterlängtade systemkamera, im so happy, och så fick jag massa grejor till den och pengar presentkort och massa småsaker, julen var som den alltid är, jätte mysig och alltid samma rutiner, vakna, äta gröt och skinkmacka till tv:en, sen göra iårdning oss, sen till farmor o farfar där det är livat och man får klappar, sen vidare till mormor o morfar där det är jätte lungt och man får lite mer klappar som man sitter o pillar på, på båda ställena är det julmat o fika så nu har jag ätit som aldrig förr.  bilder från julen kommer imorgon. Nu kommer min blogg nog bli lite roligare med inte bara webbcam blider :) GOOD NIGHT!


Kommentarer
Postat av: julia

Skinkmaka ? :P haha sötn <3

2009-12-25 @ 17:35:06
URL: http://victoriastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Har du också blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0