Oturs dag?

Idag när jag vaknde hade mina utslag på kinden och
handen blivit värre, och jag såg förjävlig ut, men ville
inte sminka över det ifall det skulle bli värre. När vi
kommit fram till lasergame stället fick vi sitta och
vänta jätte länge och dom som jobbade där var helt
tröga! Och väl inne i hallen vrikar jag foten så jag inte
kan springa och det gjorde/gör skitont! när jag
kommer hem ska jag ta fram en chipspåse till pappa
ludde min morbror och luddes kompis som lanar i köket,
 och vad händer?! Allt salt och kryddor hamnar i mina
ögon, HAH! Nu ligger jag i en tältsäng i pappas arbetsrum
för att vi ska kolla så att det inte är något i mitt rum som
ger mig utslagen, hoppas inte det, älskar mitt rum! Jaja
 nu ska jag sova hoppas det blir bra imorgon! GODNATT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Har du också blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0