PÅ ÖNSKE LISTAN.


Ginas nya stikade godsaker, perfekta till höstens kyla!

VRIKAD FOT.

Idag var jag riktigt taggad att få träna eftersom jag
ska tävla i längd i helgen. och så under träningen
händer det som jag absolut inte vill ska hända,
jag trampar snett,  ramlar pricis framför någon som
cycklar och vrikar foten, misslyckat värre? Så det
var bara att gå tillbaka till banan och titta på
medans dom andra tränade, gud va sur jag blev!


haha, poor me!

OUTFIT.



rollingstones tröja
cheap monday jeans
och 5 armdand.

MÅNDAG.

uch, skolan. jag vill inte dit, jag är trött och skulle
mycket hellre vilja ligga i sängen och titta på tv.
Men men. Dagens schema blir väl ungefär såhär.

• Skola

• plugga

•träna

•sova

nej men gud så deprimerande, hah! Jag längtar tills
jag har gått ut nian o får destämma själv vad jag vill
göra. aaahhh jag längtar!  


JUST NU.



Sitter jag(ovanligt nog) i mjukis byxor och pluggar på
min tråkiga tyska läxa. Alltså e det bara jag som
tycker att tyska är ett grymt fult språk, det låter
som om dom har fått något i halsen,
haha riktigt fult är det!


GÅRDAGEN.

Nu är jag hemma!
Jag var ju som sagt hos julia igår och firsde
hennes fjortonårsgad. Det var en jätte lyckad
kväll med film, mumsig frukt, kina mat och en
massa prat!


   

OUTFIT.

 
Kvällens outfit.

KVÄLLSPLANER!



Idag fyller min underbara Julia år. Hela 14 sommrar.
Så nu ska jag och amnda till julia och ha sleepover,
äta kina , titta på film och antagligen prata lite skit.
Kommer hem imorgon så, see you soon, toodels!


NU ÄR BLOGGPAUSEN ÖVER!

Så, efter en låg bloggpaus börjar jag blogga igen,
ska fösöka att skriva om intressanta saker som
folk faktist vill läsa. Ska även försöka undvika
meningar som " förlåt att jag inte har
uppdaterat på länge"
. Så jag hoppas på en
bra blogg med många läsare! toodels!

RSS 2.0