YOUKNOWIMBAD

JAG ÄR TRÖTT, VARFÖR SOVER JAG EJ?!


FREDAGSKVÄLL


SVALORSOMFLYGER


TUESDAY


NYAPJUKS


 I kombinatin med mjukisar och strumpor med glittrande ödlor på gör dom sig som bäst,nya pjuksen från monki!


DAGENS


MINIKRÄFTIS


BLACKANDBEIGE


FREDAGSMYS

Nu drar jag på fredagsmys hos liza, treeevligt!


JUSTMYOUTFIT


SUMMERISOVER


Första skoldagen i nian är avklarad och det känns helt sjukt, heeeelt sjukt! Jag lämmnar min skola jag har gått runt på i nio år för att börja i en ny, förhoppningsvis bättre skola. Det känns bra, jag är fett glad, längtar nästa efter att skolan ska komma igång, konstigt nog...


GUESSYOUCANCALLTHISAFACELOOK?


NEWSCHOOL

Idag börjar jag i ny skola, en ny termin och får en ny klass, det känns grymt skönt! Nu ska jag bara välja kläder till första skoldagen, för man vill ju göra gott första intryck!


FUR


RIHANNA



Rihanna är en av mina största insperationskällor, hon har verkligen gått från hiphop teen till grym fashionista!


CORRELITO



HOME

Jag är hemma efter mega trevlig kväll hos Cornelia som lagade mega god mat, nu ska jag nog ta och sova, godnatt!


RUNNING

Jag och ida har varit ute och sprungit idag, och vi pratade samtidigt av oss om allt vi måste bli bättre på, och det blev en hel del vi radda upp, så det är bara att börja. Morgonen har jag spenderat till att städa, så idag har jag varit riktigt buktig, juste, gissa vad mamma nyss kom ned med, jag hade fått tillbaka pengar på skatten från tiden då jag sålde aftonbladet, NICE! Nu ska jag skynda på lite för klockan sex ska jag amanda och ida vara hos Cornelia och äta, SEE YOU LATER ALLIGATOR!


SOONIT'SOVER


HUVUDSTADEN

Idag var jag i stan på förmiddagen, köpte ett linne lite smycken och en korsett! ( Ni kanske får se sen) sen mötte idut upp mig och vi vandrade hemmåt till min enkla bonign, sen såg vi en störd film och sedan gjorde vi nada, som vanligt, haha! Nu kanske jag ska gå ut och springa lite, jag får se!


REDPANTS


känns som dom flästa har bloggat om röda skinnbyxor, och jag kan inte annat en hålla med dom om att kombinationen rött och nude fägrat går hand i hand!


MYSWEET15


NOPICS

Idag har jag bakat och lagat mat hela den, för på kvällen kom brudarna och åt eftersom jag fyller 15, ja, imorgon! vi hade trevlans, bilder får ni imorgon, NATTNATT!


ONAPIC


MONKISHOES


Så fina! Från monki.


BBQ


WHATISLOVE?!



stockholmstreetstyle.feber.se


RSS 2.0