NUHARJAG..

Duschat och packat klart, så jag är redo att fara, jag ska til jullans landställe som ligger en bit från gävle tror jag! Nu ksa jag sova, GOODNIGHT!


INTENSIV

Veckan rullar på och jag skulle bara skriva att ja har det ganska trevligt, livet leker liksom! Jag kommer inte att kunna blogga så mycket under sommaren, jag ska nämligen bort en hel del, men det blir något inlägg då och då,
HEJDÅ, !


ACOUPLEOFDAYSAGO


PINKGREENANDWHITE

Ni vet bikinin jag blogga om igår tror jag, Idag hittade matilda den i min storlek så när hon kom hem, bikade jag ner för att hämta den. Nederdelen sitter perfa men inte överdelen, den är någon centimeter för liten, attans! Är det någon som vet om man kan byta bikini överdelar, för dom brukar ju säga att man inte får byta underkläder...

WHATSUPWHITTHATHAIR?!


Jág skulle kunna döda för det här håret! Jag har verkligen snöat in mig på oranget hår, och jag kan inte släppa det, för det är ju så sjuuukkt fint! GE MIG!


PIKINI


WEDDING

Jag såg ca 1 sekund av eskortersen pågrund av att alla va så långa, men Victoria va faktist grymmmmmt fin! Nu har jag precis kollat klart på de sista sändningarna från bröllopet och det var otroligt gulligt, jag som inte varit så innsatt tidigare blev helt kär i Victoria, så jäkla söt, och deras inövade dans eller Daniels engelska... Ja jag är kär! ♥


JUSTFORNOW


Jag har blivigt jätte fräknig...


TISDAGS


DINNERPARTY

Jag kom precis hem från en middag med mina kära vänner! Jag, Ida, Ida och Moa var hos Hedvig. Vi var först på centrum där vi köpte mat och sedan åkte vi hem för att grilla. Vi var ganska duktiga faktist. Vi gjorde grillsepett , haloumi, och majskolv (jag vet inte hur det svavas men). Vi har ätit skit mycket för efter maten åt vi både våran hemmagjorda cheesecake och godis. Är så jävla mätt! Vi gick också ner till ekilla ett litet tag, där stötte vi på fanny och någon kille som ida, ida och moa började prata med, medans jag och hedvig fick oss ett långt skratt anfall så jag höll på att kissa på mig.  ja jag har iallafall haft trevligt, men nu tänkte jag kolla igenom mina obligatoriska bloggar sen sova, good natt fellas!

KOPIERAT


Hur lika är inte dessa?


JAGVILLHA!


GRYRT FINT linne från forever21.


MATTISPATTIS

Idag har varit en pattis och fisen dag, Trevligt! Har precis kört en halvmara i film tittande och kollat på tre filmer! Sov lite och smsade så att jag missade massa scener, men dom var ändå bra. Nu ska jag lägga mig i sängen, och sova, imorgon väntar en ny dag, WOHO ( JAG ÄLSKAR SOMMARLOV!)


NADA

Just nu sitter jag och gör ingenting. det är jätte tråkigt. Jag vill umgås och ha kul. Hej då!


YHEAH?!


Man är ju bara som man är, i mitt fall - överlägsen!


FIRSTDAYOFSUMMER

Första sommarlovs dagen och det regnar, inte kul! Jag började iallafall dagen med solning och promenad, sen har jag umgåtts med mina vänner, trevlans! Nu ska jag drika te tror jag, SEE YOU LATER!


SUMMERBREAK

Inge mer skola och lite mer liv, iallafall i 10 veckor. 


DEARFRIENDJULIA







[modell: Julia fotograf: jag]

LEJONÖRON


Köpte sjukt snygga örhängen i samma stil som favorit ringen. Jag har alltid velat ha lejonörhängen sen jag såg ett par sviin dyra i Aten. Så när jag hittade ett par för 60 spen var det bara att slå till, (haha) Men dom är alldeles för tunga för öronen, dom bara hänger, aa... jag blir så sur!


SHOPTILLYOUDROPP


Köpte två par välbehövda skor idag och hjärtformade solisar. Sjukt söta!


MÅNDAGEN



TRÖÖÖÖTT!

Mina ögon kan inte riktigt bestämma om de ska vara öppna eller stängda, men min hjärna berättar i alla fall att sägen lockar så jag ska väl dra mig ditåt, men först ska jag gnugga gaddarna, som vi säger i det här huset!


ATIDA'S




FILM

Nu ska jag sova och kolla på ronny och ragge, haha!


FIRSTSUMMER



IT'SSIMPLE

Städat, nu ska jag sova men först ska naglarna bli röda och jag ska prata med Julia i telefonen. Nu är det inga mer läxor på ca två månader, jag dör, jag dör av att allt kommer bli så lätt! Gud jag är glad trots att jag haft världens dddyyyggasste dag. Jag vet. jätte konstigt inlägg!


INSPO




JAGVILL!

Jag vill va brun, jag vill att mina fräknar på näsan ska komma fram, jag vill ha långt hår, jag vill ha oranget hår, jag vill vara 8 kilo lättare, jag vill ha obegränsat med pengar, jag vill ha värme, jag vill ha sommarlov, jag vill att mitt halsband ska lagas, jag vill att mitt kameraminne ska fungera, jag vill åka utomlands, jag vill att min engelska läxa ska vara klar, jag vill ha en ny bikini, jag vill ha en pool, jag vill åka till new york, jag vill åka till london, jag vill att den här sommaren ska äga, jag vill att det ska bli en sjukt rolig midsommar med julia, jag vill att komfa lägret ska var sjukt kul, jag vill sluta känna ångest, jag vill sluta vilja så mycket och börja leva istället!

PLUGG

Har råå pluggat de senaste dagarna, helt sjukt, men i övermorgon sätts ju betygen så, det är bara att kämpa på!


RSS 2.0