VÅRPROMENADOCHMYS

Idag tror jag att det blir en riktigt mysig dag. Först ska jag ta en promenad med ida. Hon påstod att vi skulle äta vår första glass iår men när jag tittar på termometern som visar - 1.5 grader så blir jag inte riktigt glassugen. Efter vår promenad ska jag nog ta en tripp till farmor o farfar. Jag tycker det är mysigt. Sen kommer jag väl hem runt halv fyra- fyra och då blir det återförening med the power gang! Har saknat mina kära vänner väldigt mycket sen jag bytte skola. Så jag tror att vi kommer få en riktig toppenkväll!


GEMIG!


Ja tack till att gå klädd såhär. Jag blir så jädra shoppingsugen när jag sitter o kollar på datoren, varför är jag bara en femtonårig fattiglapp från mini bålsta? Det passar inte mig...


FREDAGSMYS

Efter the schule så åkte jag med idis,idis, mois o henkis o kollade på bio. Vi såg en myysig film! Det var en trevlig fredagsaktivitet! Sedan vandrade jag hem till min lalla stuga och så åt jag massa godis o kollade på film o tv. Det var också mysisch. Nu ska jag väl ta o sova, alla andra i min familj gör ju det!


STYLEBY


Tänkte bara berätta för er att jag hittat min nya favorit tidning, sooo gut!


LÄNGTAR..


Bjuder er på en liten bild från förra årets första dopp. Kallt var det. Längtar tills snön har smällt bort på man kan intala sig själv att är sommar, mysigt!


MOVIE


Bjuder på en gammal favorit video såhär på kvällskvisten!


WORLDWARONE


Här sitter jag i min ensamhet och försöker plugga förstavärldskriget, me det går inte så värst bra, jag kan inte riktigt koncentrera mig. TRÅÅÅKIGT!


FRENDIS


HI FRIENDS, vad händer en sådanhär trevlig kväll? Själv har jag pluggat lite historia och tidigare var jag ute med min finis idis på en långis i solskenet, det var riktigt fint väder ute! Jag är sjuuukt shoppingsugen, men olyckligt nog är jag dessvärre en fattiglapp! Stackars mig...


THEAMOON


Hej alla kära bloggläsare. Här kommer ett inlägg tillägnat en av mina käraste vänner, Thea. Vårat första möte var på friidrotten under unga år. Vi tränade tillsammans, friidrott och det var trevliga dar. Snart tog våra år som friidrottare slut och vi skildes åt. En lång tid gick och vi sågs inte på år och dar. Sen kom ögonblicket vi både väntade på - Vi hade hamnat i samma konfa grupp. Tillsammans diskuterade vi livsfrågor och vi blev snart vänner pånytt. En kväll, på en liten ö i stockholm skärgård, sov i på stranden tillsammans med våra vänner och det var då det hände, jag och thea hade gått från bekanta till goda vänner. Efter somarens slut började jag i samma klass som min nyfunna vän och vi fick platserna bredvid varandra i klassrummet. Skoldagarna spenderade vi tillsammans och vi tog fram varandras snälla, känsliga sidor, inte än enda gång sa vi något elakt till varandra. Detta var alltså historien om min vän, Thea.


PINK


RED



Ny röd tröjis - HM


STUDANDTRAIN


USHI, det är kallt överallt i mitt hus. jag blir galen. Tack alla människor som sagt något snällt om mitt hår förresten! Snart ska jag o idut på träning, sen när jag kommer hem ska jag plugga. skullle ha gjort det direkt när jag kom hem från skolan men jag somnade, ovanligt...


RSS 2.0