Godnatt och förlåt!



Jag har pluggat som en dåre, men det går fortfarande
inte in! Enzymer hit och mitkondrier dit! jag blir tokig!
Men nu måste jag verkligen sova, förlåt för dålig
uppdatering, men har varit bissy!

Dagens inköp:



Lila strumpbyxor, Lindex.
Puderborste och puff(?), Ica.
Mineral fondation, Kicks.

Dagens planer.


NU SÄGER JAG GODNATT!



Nej jag har inte världens putigaste rumpa, jag putar med flit! :D


Marknad och farmorsbiffar.

Idag har varit än såndär dag då man bara är med
familjen , jag älskar att ha sånna dagar någon gång
ibland. Jag var först på marknad och där köpte jag
skönaste sockorna ever! sen åkte vi till farmor och åt
hennes otroligt goda biffar! Eftermaten blev det första
avsnittet av the hills, jag är så töntig att jag började
gråta när Haidi och Louren pratade, haha! Nu ska
jag titta på film Med mammsen och brorsan.
TOODELS!


Dagens outfit.

Favorit tjejorna!

HAHA! i ett försök att visa mina sockor!

GODNATT.



INGEN RUBRIK.

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva, men jag
blev så sugen på att blogga, så dethär är väl mitt
inlägg. Haha patetiskt? Toodels!

VIDEOINLÄGG.



Fluummmmm.

JUST NU..

.. har jag pricis kommit hem från kista, har varit på
bio med mamma och julia. Vi såg Prinsssesa, den är
jätte rolig och bra,den rekomenderar jag stark! Nu
måste jag skriva en labbrabort som ska skickas till
min nolärare senast idag, så jag har väl ungefär 1
timma och 50 minuter på mig, så det är
BARA ATT BÖRJA!


(proviant: cola och pringles.)
Och förresten, min nya tröja som jag har på bilden, hiss eller diss?

Prommenad.

Nu ska jag och julia gå på en lång promenad.  När
jag kommer tillbaka berättar jag om kvällens planer!
toodels!


DRESSCODE.


GODNATT.


haha, Kan man annat än älska mig?

Dagens, i want!



Ursäkta mitt tjat om brunt hår och lugg, Men nu har
jag äntligen beställt en tid hos frisören, nästa vecka
hos änglahår. Sedan ska jag färga mitt hår, och
löshåret om det går? Någon som har provat? ska
iallafall försöka, annars får jag väl köpa nytt.

JIPPI!



Kameran fungerar. så nu kommer dagens outfit bild.

- Svart tunika, Gina.
- Paljett väst, Cubus.
- Clip örhängen, Glitter.


CAM-PROBLEM.

Min webbkamera är död!? Neeej! Den är mitt liv.
Det blir väl inga outfit bilder idag då, snyft!

Hår.


I want her Hair!


BIKBOK

Kolla in dessa skönheter från Bikbok, 299:- och 399:-


GÅRDAGENS BILDER.






PLUGG.SY.STÄDA

Japp idag blir det nog städning av rummet och plugg
till mina prov och så tänkte jag komma igång med
min kjol. Ja det är väl bara att börja, hej då!


NATTDANS!



Haha, plötsligt fick blev vi dansörer med
sångkunskaper och röster som män! :o

HELLO BIATCH!



Nu ska vi titta på freaky friday, heeeej då!

Nu blir det fotboll!



Haha, halloj!
Jag har pricis gjort iårdning mig och ska ner och titta
på maddis match.Idag har jag tävlat i längd, och jag
söög! alltså då menarjag riktigt mycket. Och eftersom
vi bara var tre som tävlade fick jag medalj endå. när
vi skulle upp på pallen bad jag honom att inte säga mitt
resultat, men nejnej "resultaten ropas ALLTID upp". 
Jaja bättre lycka nästa gång!


MYSKVÄLL!



Nu ska jag ut och gå med mammsen och den här lilla
rackaren, sen ska vi till tyghus1 och sedan vidare till
mai thai, tror jag. Så ikväll blir det mysikväll med
mor min. Toodels!

SY time!


(Ska göra något liknande!)

Jag hittade en en tjejs blogg och hon var grym på
att sy, själv fick jag en symaskin i början på
sommarn men har inte sytt så mycket, men nu fick
jag grymt med insperation, så jag ska ner och köpa
tyg och dragkedja imorgon och så hoppas jag ni får
se resultatet på söndag!


Bloggtalk!


Jag vill ha en mogen blogg där jag skriver om mode
för mode var ju faktisk orsaken till varför jag döpte
bloggen STILorama. Men när jag skriver kommer
det inte ut som jag vill att det ska göra, jag
kanske inte anstränger mig tillräckligt. Min kamera
är trasig så ni får bara se webbcam bilder, vilket
gör det tråkigare att blogga, men jag ska inte deppa
jag ska komma igång igen, jag ska klara det,
hoppas jag.


SIMMNING IDAG!



Idag går jag till skolan osminkad och med bikinin på
för vi ska ha simmning första lektionen. Jag vet inte
vad det är jag inte gillar med simmnig, men det
känns så pinsamt att stå där inför alla i bara bikini,
men ändå så accepterar jag min kropp och så.
Kan inte säga att jag gillar min kropp men den är
ändå accepterad. Och så är det jobbigt efter, för vi
får typ 20 minuter på oss att bli klara. Men jaja
det blir väl bra, toodels!
 

Idag har jag..

Dagen började med att jag vaknade en timma
försent, så det var på med kläderna saom låg
överst i garderoben och sen var det raka vägen till
skolan. När jag kom hem satt morfar o mamma i
köket så vi fikade lite, sen blev det en hyfsat lång
promenad med hunden, nu ska jag byta om och
träna med ida, heeeejj dåå!


DRESSCODE!



Notera min väldigt diskreta strumpbyxor!

TRÄNINGEN




Nu har jag pricis kommit hem från första träningen
på två veckor, men min försylnig är fortfarande inte
borta! Meen jag kämpar på. På lörgad ska jag tävla
i längd, vi får se hur det går. Nu ska jag titta på tv
med min famillia! pussokram!

NÖRD-LOLLO



Goodmorning, ojojoj va klockan var mycket, måste dra,
toodels!

SHOPPING. TJECK.



Nu sitter jag här hoss julia och vi provar dagens inköp,
det bästa var såklart dom coola nördbrillorna vi båda
köpte. Snar blir det lasange och sen ska vi leka lite
frisörer och när det är klart5 blir det sleepover.
Toodels!

VIDEOBLOGG.



Jag vet hur jag låter, och jag  vet att jag säger fel,
men hallå? jag försökte ju iallafall! Ha en bra dag!

INSPERATION.


LUGG?



Jag älskar Erin Lucas hår! och jag har börjat fundera
på om det är dags att klippa lugg igen.Jag har en
ganska lång panna så jag passar i lugg. Hade isåfall
också tänkt färga håret någon nyans mörkare jag
tror att jag skulle passa i det, vad tror ni?

Bildinlägg.





Jag ville bara säga godnatt, så godnatt!

Mössdebut!



alltså gud va fort sommaren gick, senast jag titta på
termomerten var det bara tiograder! det är bara att
säga hejdå till alla sköna sommardagar på stranden
och välkommna den slaskiga hösten.

Nagelfix.

( i know my nails look creepy)

Just nu sitter jag och målar naglarna, msnar och
väntar på att idol ska börja. imorgon ska jag gå till
skolan även om jag har lunginflammation, ni fattar i
nte hur deprimerande det är att bara sitta hemma,
tråååkkkiiggt!


JUST NU..

.. vill jag ha rufsiga lockar och midjehöga jeans.

( bild lånad av http://fuckyouimcute.blogg.se/)


SVAR PÅ KOMMENTAR.

Jag fick en kommentar på att jag alltid har samma
frisyr men nu skulle jag vilja försvara mig lite.
Jag tycker inte att dethär stämmer, kolla själva!



Jag brukar ha, vågigt, guldlocks lockar, flätad lugg,
uppsatt, indian band, olika sorters lockar, mitt bena, 
rakt, uppsatt lugg... 


FORTFARAND SJUK.



Nu börjar det bli riktigt tråkigt att bara ligga hemma
och hosta o titta på tv. Nu vill jag faktist till skolan,
och jag börjar känna mig lite bättre. Jag slänger väl
i mig en alvedon innan jag går så ska jag väl klara av
att gå till skolan imorgon. Nu ska jag måla naglarna
tror jag och läsa lite no, så bye bye!

FRIIDROTTS TÄVLING.


(mobba inte)

Nu ska jag iväg till friidrotts tävling i Märsta men
tyvär ska inte jag vara med för jag har varit sjuk
och haft en vrikad fot hela veckan så jag har inte
kunnat träna eller mätt in någon ansats plus att jag
fortfarande är lite sjuk, stackars mig. Men istället
åker jag som idas maskot, så see you soon!


TODAY IN ENKOPING.



Idag har jag shoppa, mått lilla och städat. Jag orkar
inte skriva mer än så, mer uppdatering kommer
senare!

ENKÖPING,


(Jag bjuder på mig själv!)

Idag mår jag lite bättre och hade tänkt följa med
mormor och mamma till enköping och gå och kolla
lite i affärer medands dom går på någon växt greja.
Toodels!

VECKANS VILL HA.



Plus ett par snygga pumps! livet vore allt härligt om
jag hade haft pengar...

EFTERLYST!



Dom här snyggingarna kan man köpa på nelly.se,
men är det ingen som har sett dom i en vanlig bukit,
eller liknande modeller?Grymt snygga och just dom
här jeansen är från ONLY.

I AM SJUK!



jag har pricis suttit och tittat på tv med min underbara
mamma, men jag känner mig inte riktigt frisk så jag
ska nog stanna hemma imorgon. Nu ska jag sova
NATTI NATTI!

IM HOME .



Noo, mitt hår som var så fint innan jag åkte till skolan
förstödes pågrund av att jag cycklade och att det var
kalt ute! men det var inte jätte hemskt, SOM TUR VAR!

Nu ska jag drika tea, det känns som att äta taggtråd
varje gång jag sväljer. Inte mysigt! Så hej då, teat
väntar!

I HAVE DECIDED.







Så här kommer jag se ut på skolfotot, väldigt
neutralt sminkat med hallonröda läppar och
favoritkläderna, tänk om dethär skolfotot blir fint?!

Nu ska jag cyckla till julia och sen vidare till skolan
so TOODELS!

GODMORGON.



Hej allesammans nu har jag hållt på att försöka fixa
håret, men det är svårt när jag inte vet hur jag vill
ha det. Måste sminka mig och välja kläder också,
gud vilken jobbig morgon det blev,jaja det löser sig!

TOODELS!

STRIKE A POSE.



Nu ska jag sova, men visar er den här bilden först,
ramlade för att jag hade glömt bort att jag har ont i
foten. hah, fail? Jaja nu ska jag iallafall sova!
toodels!

HJUU, I SMELL!



Haha, älskar min rubik! Om jag luktar vet jag inte,
men jag hade ändå tänkt ducha sätta i såndär
hårinpackning som man får med när man färgar
håret, ansiktsmask och smörja in mig,
im gonna smell- fabulous!


AAAA, JAG BLIR TOKIG!

Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig
imorgon på skolfotot, jag vet inte hur jag ska se
ut i håret och jag håller på att bli galen, och som
om det inte var nog med det så kan jag inte gå,
jag måste städa rummet och tränna på tyskan,
trååååkkiiigt!

SÅ HÄR SER JAG UT IDAG.

haha, fin bild!

Men idag går iallafall temat av mina kläder i grått.
Grå kjol, grått linne, grå kofta och silvrigt
halsband, allt från H&M.


FÖRSOV MIG!



Det blev inget bloggande i morse eftersom jag
vaknade 1 timma och 40 minuter senare än vad
jag brukar, så jag fick slänga på mig kläderna som
låg högst upp i garderoben. som tur var skjutsade
min älskade pappa mig till skolan så jag hann pricis
komma i tid!


RSS 2.0