HAIRCUT




Jag har funderat ganska länge på att klippa page, så fint :D


SHOPILOPP


Helgen har änsålänge varit jätte mysig. Igår var jag med finaste tjejorna på lejondals slott, åt en fantastiskt god fyra rätters middag och bara mös! Idag vaknade jag tidigt och tog en morgonpromenad och sen åt vi världens godaste frukost, mumsigt! Sen åkte jag och Jullan iväg och kollade på ett gymnasium för att sedan dra oss vidare för lite shopping, mycket trevligt var det!


DUKTIGTJEJ

Imorse vaknade jag vid åtta för att dra på mig träningskläder och sedan gå på ett zumba pass. Det var kul. På hemvägen köpte jag mig en tidning  som jag läste när jag åt frukost, älskar tidningar! Sen har jag bara pluggat o städat rummet och sådana dära grejor. Då känner man sig alltid så duktig!


MYSIS



Jag älskar verkligen de här bilderna, dom är så himlans mysiga! Båda helt bruna och har solblekt hår, vi sitter på en strand o grillar korv på en engångsgrill o amanda har precis cyklat jätte långt för att köpa ketchup, haha!


HIMACFLOJS


Imorgon är det en feta chill skoldag, två studiebesök o typ 20 minuterslektion, så najs. Idag har jag gjort nada sen jag kom hem, eller jo stakt pannkisar o ätit upp dom, haha!


LONDONLIFE


Jag sitter o lyssnar på massa sommar låtar och drömmer mig bort. Förra sommaren va så jävla rolig men tror faktiskt att den här kommer bli snäppet bättre, hoppas det! London är ju huvudgrejen den här sommarn, och jag är redan så jäävla nervös, hur fan ska jag våga?! men jaja allt löser sig! Nu ska jag dra på mig träningskläderna sedan ner o träna lite, byebye!


PIKINI


Jag vill ha, jag efterlyser, jag söker!
Om någon ser något liknande säg gärna till för den här va det finaste jag sett på länge, mummmsisch!


FRIDAGUSTAVSSON


Jag är så avundsjuk på denna människa, hon är så himlans vacker och det är kul för henne att det går så himla bra!


WHITE



KOMMENT

Men aaahh, jag trodde att jag aldrig fick några kommentarer men så märker jag nu att jag bara inte sett att jag fått några, synd! Nu ska jag kolla kommentarer mer ofta, för det är ju jättekul att få respons på bloggen, även om det kanske inte är många kommentarer blir jag ändå jätte glad, så kommentera på så ska jag svara!


H&M


GOSCH! Perfektion!?


SUMMER



Önskar verkligen att snön var borta. Att det var sommar o terminen snart över. Men icke, snaaaart....


ANGST

Skola imorgon = Sova nu.


TRÖTTCHEY


Idag har jag umgåtts med min kära vänn matilda, och nu ska jag sova,snart. godnatt mina kära läsare!


MYROOM



Jag satte upp några tavlor på väggen här om dagen, och då blev jag lite maktgalen o fick för mig att klä hela väggen i olika tavlot och grejor, tror jag ska görat, blir nog fint!


HIMYLOVERS

TJEEEENADUDS, jag sitter och pluggar tyska, sorgligt nog... det är ett tecken på att verkligheten närmar sig och vardagen snart börjar, usch! Ska snart äta i alla fall, sedan tror jag att det blir några minuters solning, good bye my loooovers!


SIMPLE



PISSED


Just nu är jag lite frustrerad. Av olika själ. Jag orkar inte gå tillbaka till skolan, verkligen,verkligen,verkligen inte! vill inte, vill inte, vill inte! Fy usch blä! Hatart.


BABYPINK


Jag köpte nyss ett nytt läppstift, lite ljusare än det ser ut att vara på bilden dock, från make up store!


OVERKNEE


MYPLANS

Idag är det the city marathon som gäller! oooooh så fab!


NYÅRSDAGEN!

så, då var 2010 avklarat, det har varit ett riktigt nice år, har lärt känna nya människor, bytt skola, jaa gjort massa roliga saker helt enkelt, nu ska jag göra 2011 till ett ännu roligare år!


RSS 2.0