SVENSKSOMMAR




Så konstigt väder, ena sekunden regnar det och andra är det strålande solsken! Därför köpte jag ett par gummistövlar häromdagen, perfekt för den konstiga svenska sommaren!


BLOGGINGISMYTHING



http://www.bloggriket.se/


HAPPYMIDSOMMAR!




Kankse inte finaste bilderna, men de duger. På den sista bilden är jag kutryggen själv, fiint!
Ja idag är det ju midsommar, och inte en stång så långt ögat når. Istället sitter jag på mitt rum framför datorn, kul?Imorse var jag med mamsen i Sigtuna och tog en fika, sen drog vi till golfbanan där jag åt midsommarbuffé med papps och broder. Hoppas på att kvällen blir trevligare än vad jag har det just nu, byebye!


MINABRUDAR


DRESS

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!


PAAARTY!


Mina vänner är här på party, byebye!


GODMORGONSOLSTRÅLAR!


Upp och hoppa allesammans, det är morgon! Jag vaknar nästan alltid tidigt, har alltid gjort det, undra varför, dock sover jag typ alltid på dagen, speciellt när det är skola! Aja, idag blire mysis med Theut och Idut, vi ska äta lunch och umgås, nice!


ROOM




Jag och mams tog en sväng förbi IKEA och jag hittade lite grejs som jag köpte till mitt rum, önskar man hade obegränsat med pengar så man kunde inreda sitt rum precis som man ville, men icke. Jaja, det är i alla fall kul att köpa lite smågrejer som kuddar och piffa upp rummet med!


SOMMARÄNG




SKÅL!


Hihi, märker nu hur tråkiga inlägg jag gör, kanske borde skriva om andra saker än skålar... Men i alla fall så var det denna skål jag fick av skolan för mina betyg, använder den som smyckesskål, fint va?


ENLITENAPAHOPPADEI..





LUNCH



Nu drar jag tvärs över gatan för lite lunch med bästaste Julli, sen blir det att umgås med min kära vän!


KOKKORV&BRATWURST


Jag och min chrmiga farfi !

Jag och ida byggde på våran lådbil igår, det går väl sådär om jag säga något om den. Nu ska jag och mams ut på en promenad i regnet, sen ska jag fortsätta städa lite på rummet, sen kommer ida och bygger lådis!


GETWHATYOUWANTORJUSTGETOLD?


Jag borde verkligen städa mitt rum, ser ut som en svinstia x1000! Men jag är dödhund. Så jag orkar liksom inte. Det är sommar, då ska man chilla, inte städa!


SUMMER














Nu är det äntligen sommar, fan va jag har längtat. Nu har jag haft avslutning och bal och nu ska jag aldrig mer tillbaka till grundskolan, aldrig! Så jädra skönt att jag inte ens kan fatta det. I förrgår va det avsluting. Jag och Julia sjöng och pris fick jag för bästa betyg, tillsammans med Felix. Båda hade vi alla MVG. På kvällen blev det party hos my-theres me grill och dans. Igår var det bal och jag gjorde i årdning mig tillsammans med brudarna och balen va skitrolig! Nästan alla nior i bålsta va där och dansade! På kvällen gick vi hem till rebecka där vi ganska snabbt slocknade i soffan. Idag har jag typ legat och sovit hela dagen, har varit astrött. Börjar bli lite sällskapssjuk nu mot kvällen har jag märkt, klarar inte riktigt av att sitta själv och häcka!


LOOKINGFINEDUDE!



Shorts & tröja från HM
Väska från Polen


SWEDENINMY♥


[ bild från förra sommaren ]
Hello fellas, idag har varit en nice dag. Jag och Jullan har legat och steeekt i solen. Har bränt mig på bröstet. När jag kom hem gjorde jag en festmåltid till min kära familj. Dom gillat! Nu har jag plocka undan och ska snart hoppa in i duschen. See you later alligator!


YESTERDAY!


Igår var jag ju och shoppade med min lilla girl Ida, vi har alltid så kul! Det började med att ida kom försent till tåget så jag fick vänta på henne i femtio minuter, någon som är förvånad? Hon är nog den största tidsoptimisten någonsin! Vi hade iallafall en asnice dag i stan med lunch bestående av fransk hotdog, pucko och jordgubbar på konserthusets trappa, riktigt mysigt! Stekhett i solen var det också!


NIGHTWITH LOSGIRLS!






SHOPPILOPP

Nu drar jag till storstaden med ida för lite shopping. Trevligt värre. Sedan drar jag till Amanda för en riktig tjejkväll tillsammans med henne och Jullan, precis som förr. Tror att detta kan bli en riktig höjdar dag!


MELONMYS!





Jag kom hem ifrån ida för ett tag sedan. Jag och thea var där och åt vatten melon, så himlans gott. Nu ska jag sova, är jättetrött efter en campingkväll!


RSS 2.0