PLUGGHÄST

Sitter och gör en filmanalys, men jag kommer ingen vart, det är bara drygt.
usch, orkar inte!


PROMENAD

Jag måste gå ut säger far, men ingen är hemma och alla jag pratar med låter inte särskilt entusiastiska.
Vad  ska jag göra, gå ut och sätta mig på en sten? Hahah.


SOS

Min dator har fått fnatt, därför har jag inte bloggat.
Ändring ändring på det!


URARKIVET.


(Jag, troligen sommaren till sjuan)

Gud, blonderat och tuperat hår, zip tröja, mjukisar eller fotbolls shorts, det bestod min stil av, Haha kan knappt tro att det är jag på bilderna, men jag älskar att man haft sina perioder.


KISSANDGOODNIGHT

Nu ligger jag i soffan med pappas dator, men ska väl gå till sängs, fast jag typ har sovit hela dan, och har inga planer på att ändra på det i morgon.


HAPPYBIRTHDAY



Nu åker jag och bowlar, hörs senare!

GRATTIS MIN ÄLSKADE GULLUNGE REBECCA!


MANYDROPSMAKEARIVER



New shirt - NewYorker, 99:-


HATATTACK

Jag köpte mig en hatt för någon vecka sen, har trånat i ett halvår men slog äntligen till,
 I ♥ HAT


YOUMAKEMYDAY





(mitt näsinehåll, en gråtande julia x2, och en min kväll är gjord)


GUESSWHAT?!

Julia lollo and amanda är så gott som superstars, haha. Inte riktigt men vi ska vara med i ett skolprojekt där några högskoleelever ska göra en dokumentär om oss. Så idag blev vi provfilmade i centrum, haha kändes helt sjukt. Men det var roligt och man fick många blickar!


HOTTESTMANALIVE




Grr, hes freaking hot!


ANGEST


( Varför är jag så fotogenisk?)

O my gusch, inge bloggande, inge plugg, ingenting helt enkelt. Eller jag har ju faktisk vart både i skolan och på ett träningspass. Så lite cred till mig. Imorgon är det första jag gör att plugga när jag kommer hem. 


SCHULE

Så var det slut på det roliga, åter igen ska jag gå till skolan. usch fy blå bajs prutt piss! Jag orkar verkligen inte. Jag är skoltrött utan att ens ha hunnit börja.

Imorse satte jag klockan på 10 i 6 sen ringde jullan 6, det var jätte skönt att vakna så, undra om jag ska göra det någon annan gång?


DAGENS



MORNING

Vi äter frukost, mums.

DIVAISAFEMALEVERSINOFAHUSTLA


HOMEWORK

Snart kommer amanda upp och sen ska vi plugga svenska, boring. Men det måste göras.


TWOBIRDSWHITONESTONE


FYRISHOV


(jag och matilda sist vi badade)

Nu ska jag bada! FORTSÄTT SIMMA, FORTSÄTT SIMMA. Kommer hem ikväll.


FREAK


MINA INKÖP!
Jag vänder den imorgon, eller ja senare idag, nu måste jag sova, ska upp typ 8-9 imorgon!


WAKEUPINTHEMORNING

Gissa vad som hände imorse?, när det blir kallt ute och tort inne på vintern så brukar trähus röra sig lite och tapeter brukar spricka i hörn. Men imorse så sprack mitt tak, det small till och jag blev livrädd, sen så knastrade det jättehögt och jag undrade vad det var som lät, sen tittade jag upp och det small till för andra gången, jag sket typ på mig och sprang upp i köket (som är åvanför mitt rum) och kollade så att det stod kvar, hehe. Men gud va rädd jag blev trodde taket skulle ramla in. USCH!


GOODNIGHT



DAGENS VACKRASTE?!

Nu ska jag läsa New moon, fast på svenska, sen ska jag titta på den imorgon med Pattis. Det blir trevlans, nu ska jag sova, Natti!


SMYCKEN



Jag säger bara GRRR!


SUMMER,


 
I WANT TO BE BROWN


LB- INSPIRATION




Bilderna tagna från favoriten http://lookbook.nu/


YESTURDAYALLMYTROUBLESSEEMEDSOFARAWAY

IGÅR var jag med matilda/pattis. det var trevligt! Skulle bara uppdatera lite fort, sen ska jag fixa lite grejor,
see you soon!


HELLOGIRL

JAG sitter ooch kissar i sängen hos matilda, ska snart hem, hejdå!


OUTFIT


(GUSSH, MY HAND LOOKS GIGANTIC!)
Nu ska jag ut på äventyr, eller ja nästan, jag ska till barkaby med matilda och hennes mor!


SLEEPY


 


GRR...


Nej men gud så söt?! Jag har pricis gjort mig iårdning och ska snart ner till morbror min, heh.
Mormor o morfar är här och med sig hade dom nya twilightboken, så det blir läsa av!


1JANUARY2010


Grrr, we are hot.

Brudarna!

i know, i have a big butt!

Ida; Vad händer där borta?!

AMANDA CUTE ASS!


RSS 2.0