VIDEOBLOGG.

Haha, första försöket blir aldrig bra men jag hann inte göra en till så Enjoy!


Mot Ida..

Jag ska packa ner lite kläder och smink, sen ska jag
gå till ida för att göra mig i årdning.  Så see you!


Halloween party!

Jag ska på Halloween "party" hos ida idag. Ska ner
med pappa till centrum idag och köpa vitt smink,
hehe. Ska klä ut mig hos ida så att jag inte råkar
överdriva och kommer ner till ida och alla har bara
en liten spindel på kinden, haha det hade varit
pinsamt.


Oturs dag?

Idag när jag vaknde hade mina utslag på kinden och
handen blivit värre, och jag såg förjävlig ut, men ville
inte sminka över det ifall det skulle bli värre. När vi
kommit fram till lasergame stället fick vi sitta och
vänta jätte länge och dom som jobbade där var helt
tröga! Och väl inne i hallen vrikar jag foten så jag inte
kan springa och det gjorde/gör skitont! när jag
kommer hem ska jag ta fram en chipspåse till pappa
ludde min morbror och luddes kompis som lanar i köket,
 och vad händer?! Allt salt och kryddor hamnar i mina
ögon, HAH! Nu ligger jag i en tältsäng i pappas arbetsrum
för att vi ska kolla så att det inte är något i mitt rum som
ger mig utslagen, hoppas inte det, älskar mitt rum! Jaja
 nu ska jag sova hoppas det blir bra imorgon! GODNATT! 

Idag ska jag...


( söt?)

Nu blir det laser game!

LOOK OF TODAY.



Såhär söt var jag idag, haha!

Inte enligt planerna.

Jag gjorde inte det jag sa att jag skulle göra igår.
Istället klädde jag på mig och åkte med mormor
morfar bror och mamma till vasa museet. Jag är ett
riktigt historie freek och älskar att tänka tillbaka och
fantisera om vad som häde och hur det såg ut förr!
Så dagen blev ju hellyckad. Nu har vi kommit hem
och jag tänkte sätta mig och titta på tv i myskläder!'

SEE YOU!


Var bara tvungen.



Sötaste moa och jag i fredags!

Vilken heting...





Ja såhär fin har jag gått runt idag! Och jag har bara
slappat, sjukt skönt! Imorgon ställer jag klockan på
sju för att sätta mig på träningscyckeln och titta på
the voice innan frukosten, hääärligt! Nu hade jag
tänkt sova, Natti!


Psst, en hemlis..

Ingredienser

 150 g smält smör
 3 dl socker
 1 dl kakao
 2 tsk vaniljsocker
 2 st ägg
 2 dl mjöl
ströbröd

 Jag älskar att baka kladdkaka! :)


Axeldekor.

Jag har inspererats av den alltid så rolige dollyblond.
funderar på att göra en avtagbar axeldekor, har
redan tagit fram min låda med pärlor, och jag tänkte
börja mitt arbete, haha hoppas det blir bra!

Helgens shopping.

I helgen har jag shoppat, alltid lika trevligt!
I lördags köpte jag ett ar byxor och en ring innan det
var kräftskiva med hela släckten hos farmor. Och igår
åkte jag och mamma till jakobsbergcentrum igen och
handlade, strumpbyxor, underkläder, två kjolar, linne,
leppstift, hårband och ett halsband. Efter det var det
en tripp till mormor där vi åt den godaste soppan jag
någonsin ätit!

_______________________________________

UPDATE:
okej, Läppstift då!

Dagens



Långpromenad!



Jag är riktigt trött, så jag och mamma (som också är trött)
tänkte dra ut på en riktig långpromenad! SEEYOU!

YOOBROO!


( otroligt sexig bild på mig!)

Nu är det höstlov, JAAA! gud va skönt, släppa all
stress oh bara få ta det lungt ett tag. Ikväll kommer
familjen Malmqvist hit och äter, trevlans!

VIDEOINLÄGG.



Failad video, men jag orkar inte göra en ny så, Enjoy!

just nu..



Jag pluggar matte man är lite seg idag, fattar nadaa!

Beslutsångest!

tänkte måla naglarna när jag har gjort matten,
 men vilken färg. SVART eller LILA?

NÖJD.


(Riktigt gammal blid på mig och lillebror innan julavslutning)


Just nu känner jag mig lycklig, och nöjd.
så jag tänker lägga mig med ett leende på läpparna,
godnatt!


Dagens.



Idag blev det leopardisar från hm, och jeansskjorta
från mammas garderob. Men vad tycker ni,
leopsrdleggins- Hiss eller Diss?

Whoho, typ känd...

... haha inte riktigt, men nästan, i fredags gjorde vi
en parodi på storbloggarna och den har redan 438
läsare, vi kollade idag i skolan och sen dess har
visnings antalet höjts med 100 visningar!


Besöksrekord!

Såg nyss att jag fått besöksrekord, inte så många,
men jag blev glad! :D

Ingen tyska.

Idag slutade jag en timma tidigare på grund av
inställd tyska, så skönt! Nu sitter jag i min lillebrors
rum och har pricis fickat med mormor o morfar.
Idag tror jag det blir plugg sen träning, så det är
bäst jag börjar, hej då!

Usch fy och blä!



Jag har fått något konstigt knotter på kinden och
munsår, jag ser förjävlig ut, FY! Jaja, jag måste ju
ändå gå till skolan. Så hej då!

Kvällen blev jätte lyckad!

The girlsnigt is over. Och vi hade skit kul! Hoppas
verkligen på en till snart, vi somnade typ 7, eller
jag halvsov typ 6. Själv skulle jag beskriva det
som en hellyckad kväll!

Nu ska jag sova, Toodels!

Är det normalt?

Att gå omrking i pyjammas fortfarande, när
klockan är fem över halv sex?

Kissie, Dessie, foki och paow!


Rebecca as Dessie


Me as Foki


Amanda as paow.



Julia as Kissie


dagens.




Dagens väldigt simpla outfit!

Nattinatti.

Har inte uppdaterat för att jag försov mig en timma
i morse, men det gjorde inget, kom i tid ändå. Efter
skolan har jag varit på vattengympa med min
mamma. Det var jätte kul och hon började as garva
(då menar jag ASSS garva) så jag var tvungen att
simma där ifrån så att hon inte skulle smitta av sig
på mig! Nu hade jag tänkt och sova! TODELS!

Planer...


    FREDAG
torsdag blir det girlsnight hemma hos mig med
Rebecca, Julia Amanda och Linnéa. Kommer bli
sjuukt kul, Pizza, film skitsnack och tillbehör (haha).

STILORAMA (HJÄRTA) MONKI!

Jag har kollat in monkis hemsida och jag älskar
verkligen deras kläder. Jag brukar bli så yr av
deras butiker att jag ofta går där ifrån innan jag
hunnit titta, men på torsdag ska jag och mamma in
till stan, och då ska jag leta efter denna snygging:



300 rikstaler.

The story of the snow.


Godmorgon!



Hallo, alla morgonpigga! nu ska jag till skolan, näst
sista dagen på den inte allt för långa skolveckan,
gud så skönt!

Im a fjoortis!


Nej jag skoja bara!

När pappa kommer hem ska vi titta på min iup
( typ utvecklingsplan), där står det hur det går i
skolan och vilket betyg jag ligger på, är sjukt
nervös! Men på tal om betyg så var jag den ända
i klassen som fick mvg på matte provet, YES!

Dagens.



Blöt springtur!



Jag var nyss ute med pappa och sprang, det rängnade
och blåste och jag fick håll, men ändå känns det så
jäkla bra när man kommer hem, en klapp på axeln till
mig själv!

resultat!


(suddig bild)

Resultatet blev jättebra! Löshåret glänser och känns
mycket lenare. Jag har klippt av dom värsta topparna
plattat det nogrant och satt i silicondroppar från
Björn Axen, life is good!

Nu ska jag färga mitt löshår!



Nu ska jag över till julia för en sleepover och färgning
av löshåret! Vi kommer ha sjuukt kul så good bye!

Dagens


sleepover!


Hello! Igår följde jag med julia när hon piercade
naveln, det blev jätt fint! Efter det köpte vi hårfärg,
 och hon sov här. Nu är julia hos sin syrra som fyller
år, men ikväll så skulle vi sova hos henne! och
färga mitt löshår!

Traning.



Har varit på bodywork pass idag, riktigt jobbigt för
amrarna, men sjukt kul. Har bestämmt mig för att
sluta på friidrott och köpa ett terminskort på BGK!

Dagens heting,


in the search for a pose..

 


Gissa vad?!

Nu ska jag ida och moa på vatten gympa, haha!
Vi lär ju kanske sänka medelåldern en del men ,
jaja måste åka bye!

Brunett så hett.



Vad tycker ni? brunett = hett?

Kanelbullensdag.



Snart blir det bullar ! ;)


VIDEOBLOGG.


ttandog.



Kände för att skriva rubriken åt fel håll idag, hah!
Today har jag sprungit, bastat, ätit pizza och tittat på
film, det var rätt mysigt faktist! imorgon får vi se vad
som händer, kanske iväg på mikelsmes?

Gissa vem!


jag blev helt plötsligt väldigt sugen på att rita, så
jag har suttit och ritat, men ser ni vem det är jag ritar?


Okt. 2, 2009



Asså jag tror aldrig jag kommer göra en fult seriös
videoblogg!

Notice something?


lugg, HISS eller DISS?


RSS 2.0