BIGCITYLIFE

Nu drar jag o jullan till storstaden. På kvällen blir det att vara med tjejorna, gå ner till brasan och sen ha ´sleep over. BYEBYE and happy Valborg!


WHATTOWEAR

Jag vill ha på mig något fint ikväll. Jag ska till moa som fyller år. Jag vill va fin. Jag vill sätta på mig klackar. Men jag kan ju inte gå i klackar + att det är lite smått pinsamt att cykla upp med dom. Nu kommer det bli ännu mer imberessing om dom läst min blogg och jag skriver det här. Jaja jag löser det här, jag ska klara det! ( :P )


DAGENSPLAGG


ca 200:-, från Forever21

Jag tror starkt på virkat, det kommer nog snart alla gå runt i snart (ja, jag är spåtanat), HEJA VIRKAT OCH NU KAN JU ALLA MORMORAR (?) BLI MODERIKTIGA!


YOMAN

Jag sitter och pluggar/lyssnar. Jag ska gå upp och äta frukost. somnade med mitt löshår på igår, så dagens frisyr var lätt att fixa! Jaja allesammans, morgonpigga solstrålar, GODMORGON!


DAGENSPLAGG


HM - (för ynka) 99:-

Jag tror jag ska göra en ny kategori som heter dagens plagg där jag jag lägger in vad jag tycker är snyggt och som går att köpa via nätet.


PLUGG

Nu är det stenhårt plugg som står på schemat. Och sedan blir det dans som jag är jättenervös för att gå på. USCH! Jag vet inte vad det är men kan inte koncentrera mig, !


URMINMAPP



SOVHOSJULIA

Jag sov hos julia, nu ska vi göra oss i årdning sen ut på en promenad.


Hej bloggen!

Jag är en stor bajs haha:D nu ska jag filmas jag är en snopp bajsare:D

UNKNOWING



Jag har ingen aning om vad jag ska sätta på mig idag, (haha mitt största problem in life). Det känns bajsigt eftersom filmarna kommer hit idag. Man vill ju va fin. Jag tror det blir shortsen på bilden över.

PS. Måste verkligen färga håret igen, det ska se ut som på bilden och inte mitt röda hår!


HELLOFELLAS!


[Old, otroligt suddig, bild på mig och amanda]

Om ca 30 minuter drar jag till skolan. Men jag har inte fixat håret eller borstat tänderna än så det måste göras.
Jag vet att jag har arit riktigt dålig på att blogga men det är mest för att min kameras minneskort är trasigt och har inte hunnit skaffa något nytt än.


TOMATER

Jag fick för typ en timma sen ett samtal från jullan, 

Julia - Har du tomater?

Jag - Jag vet, inte vänta ska jag kolla!

      -  Jo vi hade bara sånna där små tomater!

Julia- Det duger, kan du komma hit och ge mig dom?

Ibland undrar jag varför vi inte bara bor i samma hus istället för att gå över gatan hela tiden. Jag fastna iallafall hos julia och hon åt gladerligen sina tomatmackor. Nu ska jag plugga lite !


VILLDUBLIMOR?

Idag var typ alla i klassen sjuka, jag mår inte heller särskilt bra men jag överlever. Har varit med Beccapecca idag och vi gungade på kinagungan på rasten (COOLA SOM VI ÄR) och jag garvade och njöt av solaen. Kände mig jätte töntig när jag låg och typ höll på att somna mitt på skolgården, men det var grymt skönt att bli vaggad av gungan. Vill gunga igen. Nu ska jag skriva klart en historia sen läsa manus. BYEBYE!


TJENAMORS

Jag har hela släkten här, och det är najs. Eva som nyss varit i london kom hem med ett par vita converse till mig, danke! Nu hör jag att någon ska åka hem, men jaja hej då!


SKASOVANU

Jag ska gå upp och sova hos mor min inatt, är en riktig morsgris! Plus att min bror fyller 13 imorgon så vi ska sjunga för honom, gulligt va ! Nattinattisovsomenskatti!


LALLALA

LOLLO ÄR DUM !

HALLOFELLAS




Jag ska snart hem från den här svinstian, jippy!


MEREBECCAANDAMANDA


KRULL

Jag blev inspererad av en rödhårigkrulltot i top model och försökte göra samma sak, dock inte lika lyckat men orkar inte platta det. Jag ska va med rebecca och amanda ikväll så dom får se hur jag ser ut med tanthår,
riktiga lyckoostar!


SJUKSOMENFISK

Idag är jag hemma från skolan, min jätte mega onda hals utvecklades under natten till en super duper jätte mega gigantisk ond hals. Nu sitter jag på alltan i solen, eller snarare jag satt i solen för det kom nyss ett jätte moln, och pluggar, dricker smoothie och käckar strepsils, det är väldigt mysigt faktist!


SOVA

Jag måste sova, men jag gar jätte mega ont i halsen, inte bra efetrsom jag har prov, inlämmning och redovisning imorgon, men det löser sig. Idag har jag köpt en ny cyckel, en jätte fin vit, dock är den inte ihopsatt än men vi ska göra det i helgen. Köpte också sophie fahrmans bok elsas mode, ska börja läsa den så fort jag läst ut andra twilight boken. Jag hade också utveklings samtal idag, gick jätte bra, så nu har jag satt upp massa mål så jag kan satsa på lite fler mvg, hoppas jag lyckas! nu ska jag i alla fall sova, nattinattiminskönaskatti!


BYEBYEWINTER


ANSWERS

Nu ska jag svara på min frågestund, here it goes:

varför började du blogga? Nog för att alla andra började, mest som en kul grej. har du någon allra bästa vän? Jag har flera bästavänner, men allra bästa skulle jag nog svara Julia, vi har kännt varandra sen vi föddes, bokstavligen, hon är som en syster. hur lång är du? Jag vet inte, men ca 1,65. vart köper du det flesta av dina kläder? :) mina favoriter är dom vanliga, HM, gina, cubus, monki ja dom vanliga. Vad kostade cykelbyxorna? :D 199:- har jag för mig... Hur många ben har en tusenfoting?? inte tusen va? jag gjorde lite research: Tusenfotingen kallas ofta alla larvliknanden småkryp med många ben. Men egentligen har de många olika namn. Ett bättre samlingsnamn för dessa kryp är mångfotingar. Alla mångfotingar har nämligen färre ben än 1000. Det finns fyra olika typer av mångfotingar:Fåfotingarna, som har 18-22 ben. Dvärgfotingarna, som alltid har exakt 24 ben. Enkelfotingarna, som har högst 360 ben. Och så dubbelfotingarna som har flest ben, dock högst 750 stycken.Det svenska rekordet i antal ben är 234. Det innehavs av ormkejsarfotingen, som blir max fem centimeter lång. Vad ska jag få i present utav dig? :) Synd att jag svara nu när du fått din present. Ja du såg ju själv. Varför är jag cool? Vet inte, kanske umgåtts för mycket med mig? Tycker du om mig eller ljuger du? Jag älskar dig ida... VARFÖR ÄR DU SÅ SÖT! Född så antar jag ;)


ENGELSKAAGENDAN

PLUGGPLUGGPLUGG, måste plugga men vet ej vad jag ska göra...


DANCE

Jag ska på träningen snart, trevlans!

PLUGG

Asså jag försöker verkligen plugga, men jag vet inte vad jag ska skriva, har verkligen ingen aning..


LIGHTSOF


HAHA, Nu ska jag sova, GOODNIGHTMUTTERFUKKERS!


JAGÄRENFOTOGRAF






KLADDIGT

TJENA, Idag har jag tränat, fyndat på second-hand och pluggat. Nu ska jag baka hade jag tänkt för ikväll kommer familjen hedström hit på middag. Vad jag har köpt idag får ni se när jag skaffat ett nytt minneskort till min systemkamera som helt plötsligt dött. RIP.


MEMYSELFANDI



GISSAVADVIGÖR...


Jag håller på att fota Matilda, ni får se mer sen.


FREAKY

Jag sitter inne i matildas rum helt ensam och väntar på att hon ska komma hem, haha lite läskigt, känns som jag har brutit mig in. Jag är lite små hungrig så undra om jag ska stjäla lite mat...


AVANTGARDE


NEW


Vad tycker ni om nya jackan och byxorna?


SURPRISE


Ida fick ett överrasknings kalas igår, mycket trevligt. Det var Cornelia, Fanny, Matilda, Amanda och Jag som hade hållt det hemligt för ida några dagar.Det var så roligt när hon kom in i köket och vi stod där haha hon typ la sig ner på golvet. Vi firade med lite saftkalas och tårta. Efter det åkte jag hem till amanda och fick  Thai presenter.


HOSMINMORMOR

Jag ligger och fipplar på mormors dator, jag har ingen aning om vad jag ska hitta på nu, dom coola vuxna sitter och spelar tp så jag får väll joina(stavning) för jag är ju så allmänbildad!


UTEFITTAN





IDREFJALL




BILDERKOMMERIMORGON.

Jag har tagit massa fin blider men jag orkar inte lägga upp dom. sitter ensam i köket och trånar efter kläder, önskar jag vore rik och funderar på om jag ska använda lite brun utan sol efter att ha sett bliderna på amanda som varit i thailand i två veckor. Jag är grymt sugen på att springa och köpa vårkläder. ska antagligen kicka in på jakobsberg centrum innan jag åker till mormor imorgon tänkte kolla på en skinnjaka, kanske. Juste!, ni måste hjälpa mig med ett livsviktigt beslut, gråa eller vita converse?


IMHOME

Hello fellas, imhome, safe and glad. Jag har haft en mysig vecka, men grymt skönt att vara hemma. All snö är ju typ borta (!?) förutom på min tomt, vilket suger. Nu ska jag snart äta, sen blir det duchen sen glarre, pusspuss!


RSS 2.0