TÄNKTELITE

Varför är det så viktigt att nyårsafton är dagen då man ska börja/sluta med något. varför vänta tills nyårsafton för att bestämma sig att ändra något man inte är nöjd med istället för att bara börja direkt? Nu kanske jag inte riktigt gör mig förstådd, men aah. tänkte bara att om man vill ändra på något, sitt inte och vänta på den perfekta dagen att göra det utan börja direkt! Japp, ville bara säga det, over and out!


HÅRCHARM



SÄGER BARA CHARM! Grr, skulle jag få någon av dessa fresyrer skulle jag fälla en tår av lycka, så himla fint!


ORKA

JAG ORKAR INTE


GODERJUL

Jag har blivat berövad på min dator, not fun. Så jag passar på när broder lämnat datan några sekunder! Tänkte bara säga god jul till er alla och gott nytt år för jag kommer antagligen inte kunna titta på datan på ett tag !

JUL


Nu är det jul i mitt lilla hus, hurrahurrahurra.


PARTYBRUDAR








JULEGRAN

Idag ska jag sälja julgranar, det gör jag varje år! Det är mysigt och kallt och det hör tilll tarditionen. För när det kommer till jul ska allt vara som det alltid har varit, så är det bara!


TRÖÖTT


SEXIG CHEY DEN DÄR LOUISE!


HAHAHHAHAH,DÖR!


CHARMIETTNÖTSKAL


Söt chey där!
Jag ska snart hem till My- Therese på girlmiddag, för kvinnan fyller år. Trevligt, trevligt.


SISTASKOLDAGEN


[Moa's söta vovve. ]

Idag är det sista skoldagen, det är typ bara en redovidning och städning, sen är det klart. gud så skönt! Sen är det avslutning i kväll, usch jag vill inte, jag ska sjunga och jag låter förjävlig, typ helt hes och så, menmen.


FETTFAB


JADU


Pluggapluggapluggaplugga bort dina dåliga betyg, betygen ska va höga tralala, så att du blir jättejätte gla, betygen ja dom ska vara höga (höga) pluggaplugga bort dina dåliga betyg!


SÖTCHEY


Vi har hinduism prov imorgon så måste plugga nu innan jag somnar, fy va tråkigt. Varför pluggade jag inte mer i helgen, ska alltid vara ute i sista sekund.


TRUE



To get something you never had, you have to do something you never done.


SCHNYGGINGARDÄR!

Metallic Platform Black Wedge Bootie


GISSAVAD!


Jag ska åka till london i tre veckor i sommar. Det är en språkresa med typ mode inriktning, så sjuukt kul, längtar mega mycket!


TRÖÖÖTT

Jag dör lite av trötthet, kylan och mörkret, fy!


RSS 2.0