HAIRCUT



ojojoj, klippte nyss en ny frilla. Det blir inte riktigt bra på bilderna men ja. Mycket nöjd är jag, det va ändå en tio centimeter som flög av i nacken. Nu är jag hungrig, ska äta världensgodaste köttföspaj och kolla på the city!


FIVEHUNDRED




Vill ni veta något kära vänner? Mittt förra inlägg va mitt femhundrade, eller hur man nu säger, inlägg. Alltså sen jag började blogg igen för jag har ju bloggat förr också, men på den här bloggen har jag gjort femhundra inlägg. Femhundra ett med dethär!


DAGSATTSOVA

jag kom hem för ungefär en tima sen från en mysig taco kväll. Nu ska jag sova för jag är skitamegajätte trött. godnatt.


MINI


Här är lite grejer från bikbok, monki, modekungen och hm som jag inte skulle tacka nej till. Just nu känns allt man tar på sig så himla tråkigt så det blir inge kul att klä på sig. Jag skulle vilja byta ut min garderob mot en ny fylld med härliga plagg, men jag är bara en liten fattig femtonåring...


ENFAVORIT

MANGO

Här är en av mina favoritbloggare, columbine! Älskar hennes blogg och hennes utseende, skulle gärna byta. Tror faktiskt att jag ska ta med mig den här bliden nästa måndag till frissan, älskar hennes hår. Jag får se om det blir färgning på håret också men klippning i liknande frisyr blir det definitift, mycket vackert!


DÖD

Läxläsande gick verkligen trögt idag. Skulle skriva en musikhistorie uppsatts men jag fick inte fram någonting. Tillslut lyckades jag knåpa ihop någonting men inte blev det bra inte. Men nu får det duga, jag är så trött att jag dör, sussa sött!


VALENTINE'SDAY


Glad alla hjärtans dag till alla mina fina underbara vänner! ♥


ENLITENMELODI


Idag har jag bara slappat. Jag kom hem ganska sent igår, efter en myck trevlans kväll, så därför har jag varit ganska trött. Snart blir det melodifestivalen, kul, me love meloferren. haha.


RSS 2.0