FRÅNMINMAPP




                                                                                                               bilder från, LB


STANDBY

Nu är min pappa rasanda, ojojoj då. Jag måste plugga nu på momangen så det är väl bäst att jag gör det!


GOODNIGHTFELLAS!




Vi är Sveriges coolaste brudar, kolla/coola (?) killar är vad vi gillar!


INSPI


HAHA, la mest upp den där bodyn för att rumpan var så otroligt hot!


KNOKKKLOCK



Im in love. Nu ska jag städa och plugga, eller det har jag i alla fall planerat att jag ska göra, sen får vi se vad som faktist händer. På tal om händer, älskar ni inte min nya klocka?


MOVIEMAKER



Snart får ni se vårat lilla projekt ;)


HUVUDSTADEN

Nu är jag hemma, var tvungen att släpa med mig en uteliggare som jag hittade i trappan, jag tror hon hette amanda. Men vi har varit i stan idag, mycket nice. Har inte mycket att skriva men här är några bilder!
BAJSBAJS!







IMOUTOFHERE



DO NOT MOBBA MIG!


MYHEADANDHAIR

Nu är mitt hår back to normal. Tråkigt. Men vad gör man, nu måste jag ialla fall ducha och måla naglarne. Sen ska jag nog sova. Imorgon blir det stan med amanda så det blir trevlans puss på näsan så länge!


TRANSPARENT



Bruna ben, hatt, ringar, vita converse.


FACE


Jag ser förfärlig ut. Jag dör. Jag vill inte se ut så här. Varför var komdenationen av mamma och pappa en sån ful liten unge? Jag ska beställa ansiktsmask och ögonbrynsplokning nu så see you!


GODNATT.



Nu ska jag dejta kudden, Puss o kram!


- 26



PS, Vi hittade lilla amanda.


Efterlyst!



Alla som har en aning om var amanda höglund är någonstans kontaktar mig omedelbart. Hon hördes senast runt 1 tiden då hon var vid vivo. Om Amand själv läser detta kontakta mig NUUU!


OJSKIBOJSKI

Jag glömde visst att uppdatera under min visit hos grandma and grandpa. OUUPS. Men jaja... nu så håller jag på att försöka få bort mitt löshår som jag och julia sydde in för några veckor sen, det failade totalt. Håret bara hänger i en stor korv, jag får sy på clips helt enklet.


MORMOR&MORFAR


 Nu drar jag, troja och bror min till mormor o morfar. The Parents ska ha en middag utan barn, so we have to stay at mormorand morfars plays! Men jag uppdaterar nog därifrån, hoppas jag! GOODBAJS!


IFYOUGOTTHEMONEY



Lindex, bikbok, Forever21, modekungen, knokk


MUSIC


SUMMERDREAMS


Lindex, 129:- & 99:-


CHILLPÅSIBYLLA



OJDÅ, självklart  råkade jag nyss radera våra fina bilder vi tog på sibylla... Men jag och pattis tog en promenad och skulle kolla på sacondhand (stavning?) men det var stängt så vi åt istället, haha som vanligt då! Men nu så sitter vi och får klädorgasm efter klädorgams. Jaja ses snart my lovley blog!


IKNOWIKNOWIKNOW

Im a bad blogger, but its not my falt!
JÄntligen har jag fått tillbaka mitt tangentbord, så snart blir det kanske bilder på allt som hänt den senaste tiden, för visst har ni saknat mig? Men nu ska jag faktis börja logga igen!


DANSASTJÄRTENAVDIG.


Nu ska jag jullan och amanda på vår första dansträning, really exciting, speciellt eftersom jag är stel som en pinne och att det stod på lappen" lite mer avancerad dans".
Ojojoj... det bådar inte gott.

STHLM





Me and my gosigaste friend julia var i stan idag efter skolan, vi köpte löshår som vi nu ska försöka fläta in, hoppas vi lyckas. Jag köpte inte jätte mycket, ett linne, två klänningar och löshår, men är nöjd ändå. Imorgon ska vi på gudsläger, hoppas det blir kul.
jaja bajs på er, hejdå!

OO,IMSOSORRY!

Jag har inte bloggat för min data fungerar inte eller tangentbordet fungerar inte... Men veckan har varit som vanligt och amand o jullan och idag becca har varit sjuka så det var grymt skönt i skolan [; Nu ska jag läsa igenon vad som hänt i bloggvärlden, har kissie opererat tuttarna eller dog hon, har igen aning så det måste kollas upp puss på er.


RSS 2.0