FRIENDS






Gud jag har så fina vänner, ♥


ILOVEYOUSOMUCH!


Grattis på morsdag världens underbaraste, vackraste, bästa mor!


TURBAN

Jag vill ha en turban/hårbands grej att sätta på huvudet, Jag vill att den ska vara grå och jag vill tillverka den nu!


MYNAMEISCARINAANDIMSOCOOL

Jag ska ha teateruppvisning idag, det ska bli jätte kul och jag är faktist inte så nevös, eller jo, på ett konstigt sätt. Vi ska iallafall vara där 11.00 sen är det skolföreställning vid 13.00 sen en kvällsföreställning vid 19.00. Jag hoppas och tror att det kommer bli bra. Men det kommer bli strssigt backstage med kläd- och mikrofon byten.
Men vi är endå så bra att vi kommer klara det, joho, kom och kolla, gratis inträde!


JAGVILLVINNA


JAG VILL VINNA 1000 KR!


SCHTÄDA

NU BLIR DET TILLA TT STÄDA

CHILL

Jag julia och ida har varit och eldat på våran strand, m ycket trevligt. Nu sitter vi och gör ingenting, också det mycket trevligt!


MOVIE

Nu är filmen jag julia och amanda har blivit inspelade för i nästan ett halvår äntligen klar1 Slutprodukten är 35 minuter lång och jätte rolig, men det kändes jätte sorgligt idag när vi skulle säga farwell, nu är det över, so sad!


TRAIN

Jag ska ut och springa nu, Jag är het, jag skojade, jag är inte så rolig som, jag tror , jag är!

HIETALA

Nu ska det pluggas med hetis, Jag återkommer, byebye!


LASTNIGHT

Igår var vi och grillade, det var trevligt! Vi var vid aborreberget(?) och vi eldade och några sjöng och spela gitarr. sen cycklade jag och idaoch alex hem en liten bit sen sov ida hos mig. och idag tog vi vårt första riktiga dopp, det var najs! Ni ska få se skönaste videon sen´! hej då allesammans nu ska jag städa och plugga!


HOOOOOT

Fan va najs väder det är, helt sick! Jag sov hos Julia igår och idag har vi bara legat i varsin solstol, gått och köpt glass och lyssnar på music. Så jävla mysigt! Har redan fått en liten svag bikini linje. Men jag är ju så sjukt blek, inte bra inte bra. Nu ska snart ida och hennes familjos äta här, det blir trevlans! Hejdå och godnatt!


GOODNIGHTMYLOVE

Min hund bäddar min säng, tror inte det blir så fint, menmen... man kan ju inte göra något åt hundarna, dom är ju sådär ohyfsade... Jag har pricis färgat håret och vill föna det för att kolla hur det blev men orkar inte. Förresten har jag ju praktiserat i veckan, praktiserar på pomona. Men jag får ju inte säga så mycket eftersom jag har tystnadsplikt, i 70 år, så om ni känner mig när jag är ca 85 kan jag skvallra om alla gubbar och gummor jag träffat när jag praktiserade. haha. GODNATT!


FÄRG

Sitter och tittar på Bella Tyra show och irriterar mig på Kissie samtidigt som jag pricis ska blanda min hårfärgning, ha en trevlans kväll!


BODY


Ginatricot, 199:-

Jag vill ha den här, jag vill ha den under jeans,shorts, kjol eller hardembyxan. Jag vill ha den med en snygg kofta eller kavaj. Jag vill HA!


DAGENSPLANER.

Det blev inget stan som det var tänkt, istället blir det promenad, fika och hårfärgning. Tummen upp för det!


CITY

Imorse var jag och ida ute och sprnag en liten runda, sen åt jag jordgubbar i choklad och nu ska jag ida och ida iväg och kolla på bio. Last song blir det. bion går kl 6 men vi åker in vid tre. nu måste jag sätta på mig något(ÅNGEST) städa rummet(ÅNGEST) och fixa håret(ÅNGEST). Hej då alla gulliga och fula!


INMYBACKPACK





Några saker ur min härliga insperationsmapp som jag har fyllt ordentligt idag, mums!


PIGG



[INSPERATION]

Jag känner mig mycket piggare nu än jag gjorde imorse så imorgon blir det skolan. Nu ska jag i alla fall ut och springa med ida jag är så pass frisk att jag orkar det. HEJDÅ!


GOODNIGHT

Jag måste sova bort min huvudverk. Den är massiv! Den försvinner aldrig! Jag får se om jag kommer till den där motor grejen imorgon men just nu tror jag inte det!


KAVAJ


Lindex 499:-

GORGEOUS! Jag gick inne på lindex i måndags och fick syn på denna godbit! Hur snygg är den inte och ännu vackrare i verkligheten!, MUMS!


ORANGE


Denna bild har jag snott från http://colorelle.se/.
Jag har stakt funderat på att färga håret oranget sedan jag såg filmen Ciao bella. Innan
också i och för sig men då trodde jag inte att jag skulle kunna ha lugg till. Men när jag såg henne var det ju grymt snyggt, love it. Och sen kom jag på att jag inte tänkt på att min favorit Colorelle har oranget hår med lugg. Men jag har svårt att destämma mig. Jag vill ju ha löshår också.


SICK

Jag ska sova nu och läsa veckorevyn. I detta nummer fick man med ett solpuder som jag blev helt kär i, grymmt!

STÄDAPLUGGATITTASOVA

Rubriken är schemat för ikväll. Jag får väl börja då, hjedå!


VALBORG







RSS 2.0