UPUPANDAWAY

NU ska jag åka, jag har precis lagt in massa musik på ipoden så jag är laddad!

INTHECAR

Imorgon blir det en 5-6 timmar lång bilresa till idre, jippy!


ASKME



Jag vet att detta kommer att faila totalt men nu ska jag ha frågestund, ASKME vad ni vill, jag kommer bara få ca 1 FRÅGA KANSKE SÅ KÖTTA PÅ! 


LOUISEISDANCE





RIGHTNOW...

Jag festar loss... ensam ioförsig men med glädje, skulle igentligen städa men jag satte på min nya favvolåt
 rude boy och sen kunde jag inte behärska mig!
 PARTY!


THECITY

Idag har jag åkt norra europas största hiss, vart i typ den största garderoben jag någonsin kommer att få se och ätit på ett mysigt cafe. Vi var i stan bakom kulisserna på statstheatern och gick runt i gamla stan med kulturgruppen, det var väl trevligt, kanske inte det roligaste jag gjort men...


HOSIDA

Jag är hos ida och chillar, najjs va!? hon är sur för att jag åt upp hennes kladdkaka , puss och kram allesammans!


GUESSWHAT



...igår köpte jag en bustier och en bikini, vad tycks?


YESTURDAY




DRESSCODE


'

Los dressos- Ginatricot


ENLITENBILD



SCHULE

Nu har jag tyska, men jag är klar för jag är så GUT. Snart ska jag börja gå till centrum och möta mamma och matilda, Vi ska säkert hitta på något trevlans, jag och matilda alltså, för min mamma är så mobbad. Skoja, inte för att det var så roligt men. Jag älskar min mor! Jag bara skriver för att jag inte har något bättre för mig. Vill ni att jag ska sluta? hehe, jag fick MVG på låtanalysen som jag sög på, men jag ska spela upp piano och trummor igen nästa vecka, för jag suger, och det vill man ju inte!


AJABAJA

Hur gick det igentligen med mitt löfte om dagen outfit bilder fem gånger i veckan, kan väl börja med att uppdatera fem gånger i veckan. Men min webbcamera har dampat ur så jag kan inte ta kort med den längre, soo sad!


STÄDAUPPNU!

Varför kan jag inte bara göra det jag borde - STÄDA!


FRANCE



Puss och god natt!


ALFAKIR


Keep on walking...


BAJSKORV

Självklart gjorde jag bort mig idag, bara för att jag hade haft en rolig dag, tror du inte att jag tappar julias nya kamera i marken så att den gick sönder...jag är så jävla klantig, jag säger bara " hej då , nya vårkläder".


TURKOSAPALJETTER


IMSLEEPY


School sucks. Jag vill inte gå imorgon, men duktig flicka som jag är tänkte jag göra det ändå! Jag har funderat lite... jag kanske måste börja visa mina otroliga läsare mina otroligt vackra kläder, eller vad sägerni, tror ni jag kan hålla ett löfte om dagensoutfit bilder varje dag... nja men kanske hmm... minst fem stycken i veckan borde jag väl klara av?

 


RSS 2.0