HAPPYNEWYEAR

Jag sitter i idas rum nu. När jag kom hit möttes jag av en rasande ida, som senare började gråta för att hon var så "FUL", enligt henne. Men nu mår hon nog bra, hoppas jag. Vi har varit och hämtat min kamera,smällt lite smällare och pratat med matilda och julia. Ikväll ska vi träffa Corre Jullan och amanda, sen får vi se om det blir någon mer. NU ska jag bajsa, så hej då!


POWERUP


GOODMORNING! Sitter i mitt underställ och har spelat bilspel hela morgonen. men sen var jag en dålig förlorare och gick där ifrån. TODAY its nyår , im happy och i love att jag pratar svengelska. Very fint! Snart ska la familia ner till tennisbanan och åka skridskor. Typ hela åsen gör det på nyår så det lär vara crowded.

Jag har iungen aning om vad jag ska ha på mig ikväll, men jag tror det blir min paljett tröja, men ingen aning om vad jag ska ha under, vi får se. Vad ska ni ha på er ikväll?


NONONO



Jag fastnar verkligen inte på bild idag. Mamma ville inte visa sig på bild så ni får inte se något resultat.. Men det blev fint. Just nu sitter jag och fixar med mina naglar, och när jag är klar ska jag sova. så jag antar att jag säger godnatt nu! GODNATT!


GOLDENPRALINE

Idag agerar jag än en gång frisör, klipper och färgar håret på mamma. hoppas det blir bra. Resultatet får ni se alldeles strax!


PARIS.MOA.AND.I

Snart kommer skorna jag visade hamna i brevlådan. GREAT. NU är jag med moa. vi gör allt o inget. SEEYOUSOON!


IWANT


Im in love!
HM, 199:-


ON/STANDBY


Jag vill göra allt idag, shoppa, åka skridsok, dansa, sjunga, åka pulka, allt utom att städa och bara för det har jag lovat mamma att det ska vara "top of the line" (som hon säger) när hon kommer hem. Men som ttur är så har jag min käre vove till hjälp. Så nu ska det städas! BYEBYE.


SUPERWOOFER


Väldigt dåligt bloggande idag, men det är ju inte nyår än, så mitt löfte om att blogga bättre har inte startat. Igår var jag med Julle. Vi tog en massa bilder pratade och hon sov här. vi vaknade typ halv ett?! brukar aldrig sova så länge. Sen ringde ida och teroriserade. Så idag har jag varit me henne, det var allt för mig, Toodels!


IDA IS HERE

Hejsan Lojsis blogg!

Nu kom Lollo nyss ut ur duschen så nu byter hon om. Sen ska vi baka, hehe. Hennes tangentbord suger, HEJDÅ

FOTOSHOOT

 


(i look like a dwarf)







OUTFIT




Idag ska jag till stan och göra av meed pengar, sedan vidare till kista och fortsätta spendera pengar, förhoppnings vis i´nte så mycket nu när det är mellandagsrea. Jag ska möta matilda nere vid centralen halv så nu måste jag gå och äta frukost, SEEYOU!


WINTER





Nej, det här ska inte bli någon foto blogg, men man måste ju få leka med sina julklappar.
Självklart kommer det bli mer foton i bloggen, men det är bara roligt.


FÄRGAT/KLIPPT



 Jag ser ut som en sjukligt döende blek häxa i ansiktet, därav den röda fyrkanten.
Jag och mamma hade spa kväll/eftermiddag idag. Väldigt mysit. Så jag färgade håret och mamma som hade lovat mig att hon skulle klippa min lugg ändrade sig och sa att vi skulle göra det på måndag, men som tur var tog jag saken/saxen i egna händer och WALAA, en något ojämn men ändå, en lugg.


JULBILDER










BLOGGRENOVERING!

THIS BLOG IS UNDER RENOVERING, DO NOT DISTURB!

Min nya kamera.

JULAFTON var as mysigt, och jag fick min efterlängtade systemkamera, im so happy, och så fick jag massa grejor till den och pengar presentkort och massa småsaker, julen var som den alltid är, jätte mysig och alltid samma rutiner, vakna, äta gröt och skinkmacka till tv:en, sen göra iårdning oss, sen till farmor o farfar där det är livat och man får klappar, sen vidare till mormor o morfar där det är jätte lungt och man får lite mer klappar som man sitter o pillar på, på båda ställena är det julmat o fika så nu har jag ätit som aldrig förr.  bilder från julen kommer imorgon. Nu kommer min blogg nog bli lite roligare med inte bara webbcam blider :) GOOD NIGHT!


när man är ute i sista sekund...


... får man använda fantasin!

Jag borde blogga...

...men om vad?

My blog is boooorriinng.

Mitt nyårslöfte: skaffa roligare och finare,mer uppdaterad blogg.

...



I love my pylle! ♥

Haha, Rebecca sötnos!



HAHA, Asså hon är oseriös, om man ínte fattar det :P
men videosarna är bara för sköna, haha love you Becca!

Jag orkar inge mer..

Im always så mogen...


Lucia.

Idag måste jag verkligen plugga, hatar mig själv för
att alltid sjukta upp saker, jag måste läsa ut en bok
och plugga på no prov.

Varför är min blogg så dålig, haha konstig fråga men.
Jag har inga läsare, den är ful och jag uppdaterar alldrig,
ja jag får väl helt enkelt göra något åt saken.

Im going to sleep...



Idag har varit en sång dag, kommer säkert va hes imorgon ...

outfit



Resultat.



maui här

Hejsan Moa här nu skriver ja här men det vet lollo inte och ska inte få reda på det heller ;). Hon syr klart mitt löshår det kommer nog bli finfint :D:D
 
IDaaaaag ääääärrr deeeeeetttt deeeeessspppeeeeeeerrrrrrrraaaaaaaatttttttttteeeeeeeeeeee hhhhhhhhhhhoooooooooouuuuuuuuuuuusssssssssseeeeeeeviwes :D
ps ja e bäst och snyggast i hela vida världen.

Hejdå

Moa kommer, tror jag...


Hon skulle ha kommit typ kvart över sex, but i cant see her?!
Vi skulle fippla med hennes löshår, jaja får väll fortsätta vänta.


Dagens.



 En enkel outfit.

LOVELOVELOVE


Dom är mycket finare i verkligheten! jag prövade dom
i lördags och GASH i fell in love! Hoppas dom finns kvar
på mellandags rean! :D

Jag måste plugga ...

...som en galning idag När Julia kommer hem efter
sitt  No prov ska det pluggas, just nu skriver jag om
jane austen, som blandannat ska redovisas imorgon.
Gud va tråkigt!





Im just so cute!



RSS 2.0