PARTYBRUDAR


MONKI



Monki lyckas igen, 800:-


FOTO


Imorgon är det skolfoto, och bara för det är tänderna gulare, ansiktet finnigare och ögonbrynen busktigare än någonsin, så jag försöker åtgärda problemen så gott det går, men jag ser förj*vlig ut ändå!


FOTO


Jag och Julle leker modellfixare med Pattis, fint!


FADDER



Nu ska jag på faddermöte, trevligt hoppas jag!


OHLALA


JULLEBULLGULL!

Jag sitter hos världens sötaste Julle och chillar, Feta nice!

MUMSIGT!


Snart kommer jag inte tänka mig för och raka av mig halva håret!


LÄÄXOR


Nu är det plugg som gäller, mit ända problem är bara att jag saknar lust och har ingen aning om vad ja ska skriva, inge kul!


THEREISACOMPETITION


Jag är med och tävlar om att vinna en valfri produkt hos www.chapnlle.com, via Dollyblond.se!

Dessa snyggingar skulle jag gärna klä mig i!


BACKSLICK


HOLAMIAMIGO!


Som ni ser i bakgrunden hade jag och the girls innomhus picknick igår! Vi rockade loss till las ketchups asereje, lordi och hade allmänt trevligt.Nu ska jag städa mitt rum, duscha, ansiktsmask och hårinpacka mig och sedan kommer tjocka släkten hit och äter tacos, mumsigt!


OLLASENIOR!

Hello fellas, jag har inget vättigt att skriva. Eller jo kanske, jag ska pyamas party ikväll, haha, ne men nästan, ett mini sådant! Några av brudarna kommer hem to my crid och äter frukt doppad i choklad, nice hah?


IT´SHARDTOKEEPUP


FOOD

Jag har ätit för tio personer nu, jag är mega mätt! Hade min första danslektion för terminen idag, det va as bajsa kul! Nu tänkte jag ducha, sova lite och sen blir det vandring med klassen imorgon!


FRIDAG

Jag är trött och grinig, har inget o gö, sitter i min mjukis, framför datan, lyssnar på musik, och deppar!


OOYEAH!


MIN WEBBKAMERA FUNGERAR, JIPPEY!


IBEFALLINGINLOVE


OOUUPS!

råkade förtränga att jag drev en blogg, im back!


RSS 2.0