FIN


GLÖGGIS


Nu ska jag snart på glöggparty med los familijas, det blir trevligt i hope!


LIFESUCKS



Jag är så lättirriterad just nu, jag får damp för ingenting! Jag ser ut som en stjärt och ville bara avreagera mig, hejdå, nu ska jag och moa träna!


SAD


Jag saknar sommaren, för den här sommaren va den grymaste på länge, but now är den slut. Jaja, vintern har ju också sin charm !


GRRR....


BAJS

Jädra skit också, jag hade gjort värsta fina blogg inlägget och ett collage och suttit och samlat ihop bilder så försvinner allt, gud va surt!


OOHGOD!


Snart ska vi åka mot sjövillan för gudaläger, det ska bli jätte mysigt! Vi ska vara där hela helgen, nice huh?


TRÖTT


Fyyyy, jag är mega trött, det är barnen på dagis som tar kål på mig, och då är inte jag på avdelningen där dom springer och hoppar, utan där dom är små och knappt kan gå! Igår sov jag heeela eftermiddagen , var så jäkla trött, helt sjukt!


DAGIS

Idag ska jag praoa på dagiset jag gick på i mina unga dar. Det ska bli trevligt!


MYSIG


Köpte en as mega mysig fårskinnskappa i torsdag, finfint!


SCARRY


FINT


Rädda mig, Gud! Vattnet når mig till halsen. Jag har sjunkit ner i bottenlös dy och har inget fotfäste. Jag har kommit ut på djupt vatten, strömmen vill dra ner mig. Jag  har ropat mig trött, min strupe är hes. Mina ögon värker, jag har väntat länge på min Gud.


MOVIE


Snart ska jag, moder o sällskap på bio i Kista, vet inte riktigt vilken men vi får se, nu måste jag städa upp kläderna i bakgrunden på bilderna, annars blir mamma sur!


NYFRILLA



 Måste springa till frisören nu, hörs!


MYSIDA

I morse möttes the girls upp hemma hos idut som hade varit duktig som bakat, stekt och hackat frukost till alla. Efter en mumsig frulle vandrade vi ut på byn, eller snarare i skogen där vi tog en rask prommis, nu sitter jag hemma och pratar med en kines på fejjan. hej då fellas!


RSS 2.0