BILDERKOMMERIMORGON.

Jag har tagit massa fin blider men jag orkar inte lägga upp dom. sitter ensam i köket och trånar efter kläder, önskar jag vore rik och funderar på om jag ska använda lite brun utan sol efter att ha sett bliderna på amanda som varit i thailand i två veckor. Jag är grymt sugen på att springa och köpa vårkläder. ska antagligen kicka in på jakobsberg centrum innan jag åker till mormor imorgon tänkte kolla på en skinnjaka, kanske. Juste!, ni måste hjälpa mig med ett livsviktigt beslut, gråa eller vita converse?


Kommentarer
Postat av: Pattis

VITA!

2010-04-04 @ 23:35:35
URL: http://matildauhlarsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv; Hehe taack (aa)

Jag såg det igår kväll när jag skulle sova så orkade inte ringa upp , men vi kan väll höras nån dag i veckan ? Eller efter du har kommit hem från din mormor eller något :)

2010-04-05 @ 07:30:48
URL: http://beproud.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Har du också blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0