Marknad och farmorsbiffar.

Idag har varit än såndär dag då man bara är med
familjen , jag älskar att ha sånna dagar någon gång
ibland. Jag var först på marknad och där köpte jag
skönaste sockorna ever! sen åkte vi till farmor och åt
hennes otroligt goda biffar! Eftermaten blev det första
avsnittet av the hills, jag är så töntig att jag började
gråta när Haidi och Louren pratade, haha! Nu ska
jag titta på film Med mammsen och brorsan.
TOODELS!


Dagens outfit.

Favorit tjejorna!

HAHA! i ett försök att visa mina sockor!

Kommentarer
Postat av: julia

Haha, Louren? :P Ja jag vet, det gjorde jag med, både denna gång och första gången jag såg det :P haha, typiskt mig :)

2009-09-26 @ 20:47:54
URL: http://victoriastyle.blogg.se/
Postat av: julia

Haha, Louren? :P Ja jag vet, det gjorde jag med, både denna gång och första gången jag såg det :P haha, typiskt mig :)

2009-09-26 @ 20:48:02
URL: http://victoriastyle.blogg.se/
Postat av: Lollo

Haha ojdå :P Ja men visst var det sorgligt! :o

2009-09-26 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Har du också blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0